مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور تاکید کرد؛ لزوم‌برخورد قانونی با رفتارهای غیر منطقی شانتاژ کاران / چایکاران فریب سودجویان رو نخورند

alifakouri اخبار

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور در نشست مجمع سازمان چای اظهار کرد؛ هرچند صندوق بر اساس اسناد و مدارک موجود، مسیر درستی را طی کرده است اما گویا عملکرد مطلوب آن، بر مذاق برخی سودجویان خوش نیامده است زیرا شواهد حاکیست که این افراد در حال شانتاژ و سنگ اندازی هستند.

محمدرضا طاهر زاده گفت: چایکاران، سهامداران و کارخانه داران باید به روند صحیح تولید و عرضه ای که پیش گرفتند ادامه داده و همچنان با صندوق همکاری خودرا ادامه دهند و گرفتار بدخواهی های سودجویان نشوند.

وی افزود: صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور ۵۰ هزار عضو دارد و از این میان تنها ۳ نفر، چون منافع ناصواب خود را در خطر دیده اند بنای مخالفت را با صندوق گذاشته اند و گمان کرده اند که می توانند در امورات صندوق، اختلال ایجاد کنند!

این‌مسئول ادامه داد؛ صندوق حمایت از توسعه صنعت چای و سازمان چای کشور تلاش می کنند تا مشکلات این حاشیه سازان بی منطق را به طور منطقی و قانونی حتی با کمک کشاورزان هم که شده برطرف کنند اما لازم است که اعلام کنم صندوق، روال عادی خود را به بهترین شکل ممکن طی می کند و سودهای حاصل از فعالیت نیز عینا به حساب باغدار و کارخانه دار واریز می شود.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور گفت: سرمایه اولیه صندوق در ابتدای کار ۸ و نیم‌میلیارد تومان بود و وام جاری آن نیز که ۶۵۰ هزارتومان بود به حساب باغدار واریز میشد اما امروز با حدود ۱۰۰ میلیارد سرمایه، وام جاری به کشاورز به چهار میلیون تومان افزایش یافته است. البته اعتقاد داریم که همین مبلغ نیز باید افزایش یابد و هنوز به عنوان متولیان امر، از سود پرداختی فعلی، راضی نیستیم.

طاهرزاده ادامه داد: تنها زمانی راضی می شویم که بر اساس هزینه های موجود در بخش چایکاری، وام زراعی جاری ۱۰ میلیونی به کشاورزان پرداخت شود که البته با افزایش سرمایه، به این نقطه هم خواهیم رسید.

وی گفت: با وجود تلاش های فراوان مسئولان در سازمان چای و صندوق چای کشور، اما هنوز برخی کارشکنی ها وجود دارد و بسیار متاسفم که بسیاری از کارخانه دارانی که از سهامداران صندوق نیز هستند درصدد هستند مبلغ بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی به بخش چای را حذف کنند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور بر لزوم‌ برخورد قانونی با رفتارهای غیر منطقی با اینگونه افراد تاکید و خاطر نشان کرد: چایکاران فریب شانتاژبازی های سودجویان را نخورند.

روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *