بیانیه صندوق چای کشور به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت

alifakouri اخبار

“بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم”

« مِنَ المؤمِنِینَ رِجَال  صَدَقوا مَا عَاهَدوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنهُمْ  مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ  مِنهُمْ مَنْ یَنتَظِرُ  و مَا بَدَّلوا تَبْدِیلًا » (احزاب: ۲۳)

در میان مؤمنان مردانى هستند که بر سر عهدى که با خدا بستند صادقانه ایستاده‏اند؛ بعضى پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضى دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلى در عهد و پیمان خود ندادند.

چهار سال از شهادت مرد میدان نبرد، اسطوره ایستادگی و اخلاص، سرباز وطن و مالک اشتر زمان، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش گذشت، اما یاد و خاطره او همچنان باقی و آرمان‌ هایش بر چکاد اندیشه همه مجاهدان راه خدا پرتوافشان است. سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی که از تربیت یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حماسه سازان دفاع مقدس بود، با شهادتش بنیانگذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است. زنده نگه‌داشتن نام و راه او وظیفه ای ملی و اسلامی است و بر ماست او را به درستی بشناسیم و به نسل حاضر و نسل های بعدی معرفی نماییم. میراث قهرمان ما، وحدت مردم حول محور انقلاب اسلامی و القاء وحشت در سینه سیه رویان ظالم است. بی‌تردید، فرزندان این مرز و بوم، قهرمانانه، حرکت در راه حق و حقیقت و برپایی نظامی مبتنی بر «عقلانیت، عدالت و معنویت» را ادامه خواهند داد، به امید روزی که ریشه سلطه‌جویی و استکبار از سراسر گیتی برکنده شود.

صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور چهارمین سالگرد شهادت این قهرمان ملت  و روز جهانی مقاومت را به  پیشگاه آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) و همه دوستداران آن عزیز، به ویژه کشاورزان و مردم فرهیخته و آگاه ایران زمین تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه آن عزیز سفر کرده را از پیشگاه ذات اقدس الهی مسألت می نماید.

روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *