بیانیه صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور  به مناسبت فرارسیدن حماسه ۹ دی

alifakouri اخبار

نهم دی‌ماه تاریخی فراموش‌نشدنی و یادآور حضور حماسی و حق‌طلبانه‌ی مردم انقلابی، آگاه و ظلم‌ستیز ایران اسلامی با تکیه ‌بر ایمان و اراده پروردگار بزرگ در راهپیمایی پرشوری است که اوج بصیرت مردم ولایتمدار کشور را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حقیقت‌جویی به نمایش گذاشت.

حماسه تاریخی ۹ دی ۱۳۸۸ نقطه عطف و نور امیدی بی‌مانند در تاریخ انقلاب اسلامی است که به همه دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که مردم نجیب و خداجوی ایران اسلامی در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب، با حضور به‌موقع خود در بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز و با پیروی از ولی‌فقیه، تا آخرین نفس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و راه ولایت، دفاع و پیروی خواهند کرد.

دشمنان این مرزوبوم از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با یک تهاجم چندوجهی در تلاشند تا با فتنه‌های کوچک و بزرگی در مسیر حرکت این ملت سنگ‌اندازی کنند. دشمنی که در میادین اصلی همه‌چیز را ازدست‌رفته دید، به ترور شخصیت‌های سیاسی، دانشمندان و سرداران و سربازان، ایران عزیز روی آورد تا از پیشرفت و اقتدار این ملت جلوگیری کند. اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” اعلام می نمایم، صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی با تأکید بر پیروی از آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای متعهد خواهند بود تا با بصیرت در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته و از هیچ تهدیدی در این مسیرخوف به خود راه ندهند.

جمشید یوسفی – مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *