برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان چای کشور

alifakouri اخبار

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان چای کشور، روز چهارشنبه 23 خرداد 97 با حضور معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، فرماندار شهرستان لاهیجان، برخی از مسئولین کشوری، لشکری و شهرستانی، مدیران و کارکنان سازمان چای کشور، برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آیات قرآن مجید، جناب آقای مهندس جمشیدنژاد (معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان)، ضمن اشاره به اهمیت صنعت چای برای استان­های شمالی کشور و اقداماتی که طی سال­های گذشته برای احیای این صنعت انجام گرفته، از زحمات مجدانه دکتر روزبهان تقدیر و تشکر نمودند و ضمن تبریک به مهندس جهان ساز، خواستار توجه به زنجیره ارزش این محصول از تولید تا فرآوری و مصرف شدند.

در ادمه مراسم، دکتر رحمت سمیعی (رئیس سندیکای کارخانجات) از دکتر روزبهان بابت اینکه طی مدت ریاست خود با این سندیکا مشارکت فعال داشتند و در تصمیم سازی­ها از نظرات و دیدگاه های سندیکا نیز استفاده می­کردند، تشکر و قدردانی نموده و ضمن تبریک به مهندس جهانساز، آمادگی ارائه هرگونه همکاری و مشارکت با آن سازمان را از جانب سندیکا و بخش خصوصی اعلام داشتند.

در بخش بعدی مراسم، مهندس طهماسبی (معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی) نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر روزبهان، از اقدامات مؤثر ایشان طی سال های 93 تا کنون برای افزایش و بهبود عملکرد صنعت چای کشور، برای مهندس جهانساز به عنوان یک مدیر متخصص آرزوی توفیق نموده و خواستار ادامه روند مثبت و رو به رشد صنعت چای کشور برای رسیدن به خوداتکایی برای این محصول راهبردی و ملی طبق منویات مقام معظم رهبری شدند.

دکتر روزبهان رئیس پیشین سازمان چای کشور نیز، با ارائه گزارشی از عملکرد خود طی سال های تصدی ریاست سازمان چای، از حمایت های دولت تدبیر و امید و شخص جناب آقای دکتر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور) و همچنین همکاری و همراهی کارکنان سازمان چای کشور تشکر و قدردانی کردند.

در پایان مراسم، مهندس جهانساز در سخنانی ضمن تشکر از زحمات ریاست پیشین سازمان چای و کارکنان و کارمندان سازمان چای کشور، خواستار تداوم همکاری اثربخش بین سازمان چای کشور و بخش خصوصی شده و برنامه های خود را برای بهبود صنعت چای کشور تبیین نمودند.

                                                                                                                                                                          روابط عمومی سازمان چای کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *