برگزاری جلسه ای در زمینه چای با حضور مجمع نمایندگان استان گیلان در سازمان چای کشور

alifakouri اخبار

با توجه به اهمیت جایگاه چای به عنوان یک کالای اساسی و استراتژیک، حمایت از چای ایرانی و صنایع وابسته به آن، نشستی در روز چهارشنبه مورخ 97/05/31  ، بین مجمع نمایندگان محترم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان چای کشور، رئیس پژوهشکده چای، معاونان و مدیران سازمان، مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور، رئیس اتحادیه بازرگانان و صادرکنندگان گیلان، رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی سندیکای کارخانجات چای شمال و مدیر عامل اتحادیه تعاونی غنچه‌های طلایی در محل سازمان چای برگزار شد.

ابتدا مهندس جهانساز رئیس سازمان چای کشور به تبیین  بخش های مختلف صنعت چای از جمله ساماندهی، تولید، فرآوری، تجارت، تبلیغ و خرید تضمینی چای پرداخته و در پایان پیشنهادهایی به منظور بهبود فرآیند به حضّار ارائه نمودند. سپس فعالان بخش خصوصی حاضر در جمع به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و مشکلات خود پرداختند و از مجمع نمایندگان استان و سازمان چای انتظار مساعدت داشتند.

در ادامه دکتر پاداشت رئیس پژوهشکده چای به بیان نظرات خود پرداخته و در پایان نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی به ریاست مجمع آقای مهندس جبار کوچکی‌نژاد ضمن پاسخگویی به سوالات مطروحه به بیان دیدگاه پرداختند و انتظار استفاده بیشتر از ظرفیت نمایندگان استان در حل و فصل پاره‌ای از مسائل را طرح نمودند. هریک از نمایندگان از جمله آقایان دکتر ذبیح نیک‌فر، دکتر اسداله عباسی، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری، دکتر محمدصادق حسنی جوریابی، دکتر محمدحسن قربانی، مهندس حسن خسته‌بند و دکتر سیدکاظم دلخوش اباتری به بیان نظرات و راهکارهای خود در مورد مسائل مختلف چای پرداختند.

 

روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *