حضور صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور در نمایشگاه تخصصی صنعت میوه و سبزیجات

alifakouri اخبار

اولین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه و سبزیجات با حضور صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور و شرکت مادر تخصصی و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در غرفه شرکت مادر تخصصی، چهارم تا هفتم اسفند سال 1401 در شهر نمایشگاهی آفتاب تهران برگزار شد.

در غرفه شرکت مادر تخصصی، صندوق هایی از جمله صندوق حمایت از کشاورزی زنان روستایی و عشایر تبریز و قایم شهر، صندوق های شهرستانی مانند صندوق شهرستان طبس و دزفول، صندوق های استانی مانند صندوق استان خراسان جنوبی و بوشهر، صندوق توسعه پژوهش در بخش کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور حضور داشته و محصولات و خدمات خود را برای بازدید کنندگان ایرانی و خارجی از جمله بازدید کنندگان کشورهایی مانند بلاروس، امارات متحده عربی و عمان ارائه دادند. همچنین محمد مهدی برومندی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و ذبیح ا… اعظمی ساردویی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس نیز از غرفه این شرکت، دیدن نمودند. ذبیح ا… اعظمی ساردویی ضمن بازدید از غرفه شرکت مادر پیشنهاداتی در ارتباط با فراگیر بودن بذرهای تولید در سطح ملی به شرکت دانش بنیان توسعه گیاهان زراعی (نماینده صندوق پژوهش) دادند.

در این نمایشگاه علاوه بر ارائه خدمات توسط دست اندر کاران بخش کشاورزی، سمینارها و نشست های آموزشی نیز به صورت رایگان برای عموم، برگزار شد.

دکتر رضازاده، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی و دکتر مهدی دوست، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق مادر نیز در غرقه شرکت مادر تخصصی حضور یافته و با محصولات و خدمات اعضای صندوق های حمایت از بخش کشاورزی آشنا شدند.

روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *