برگزاری جلسه باغ و کارخانه ( کشاورزی قراردادی ) در سال زراعی 1400

alifakouri اخبار

در روز دوشنبه مورخ 1400/02/13  جلسه ای در خصوص  نحوه اجرای طرح  باغ و کارخانه (کشاورزی قراردادی )    با حضور جناب آقای مهندس جهانساز ریاست سازمان چای ، مهندس طاهرزاده مدیرعامل صندوق چای کشور، کارشناسان و روسای برخی ادارات، کارخانجات چایسازی طرف قرارداد و ناظرین مستقر در کارخانجات مذکور  در محل پژوهشکده چای کشور منعقد گردید.  

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور، در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین و مدعوین در جلسه،  هدف اصلی از اجرای طرح باغ و کارخانه را کیفی سازی برگ سبز و چای خشک عنوان و بیان داشتند که می بایست ارتباط مستمر بین چایکاران و کارخانجات چایسازی در زمان بهره برداری و همچنین شش ماهه دوم سال و در هنگام  بهزراعی باغ چای وجود داشته و سازمان و صندوق چای تنها نقش نظارت را ایفا نمایند.

ایشان با بیان اینکه این طرح جز اهداف بلند مدت صندوق می باشد،  از برنامه ریزی حدود 10 ساله برای اجرای منظم و دقیق طرح مذکور یاد کردند و ابراز امیدواری نمودند تا اعتماد لازم بین چایکاران و کارخانجات چایسازی بوجود آمده و بیشتر به سمت خصوصی شدن این صنعت و عدم دخالت دولت حرکت نماییم.

در ادامه آقای مهندس جهانساز ریاست سازمان چای کشور نیز مواردی  پیرامون طرح باغ و کارخانه و اجرای دقیق مدیریت مزرعه و نیز اجرای درست زنجیره و حلقه  باغ، کارخانه و بازار بیان نمودند.

در پایان نیز برخی از مدیران کارخانه های چایسازی انتقادات و پیشنهادات خود را  جهت اجرای مناسب طرح مذکور ارائه فرمودند.

روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *