بازدید رئیس محترم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بهمراه دکتر برومندی معاون محترم وزیر جهادکشاورزی از باغات چای و کارخانجات چایسازی شهرستان لاهیجان

alifakouri اخبار

روز جمعه مورخه 10 تیرماه 1401 دکتر محمد جواد عسکری رئیس محترم کمسیون کشاورزی مجلس و تعدادی از اعضائ محترم کمیسیون بهمراه دکتر برومندی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و هیات همراه از باغات چای و کارخانجات چایسازی شهرستان لاهیجان بازدید کردند. در این بازدید دکتر عسکری با بیان اینکه در شرایط فعلی یک سوم چای مورد نیاز کشور را گیلان تهیه می کند ،اضافه کرد:قطعا ظرفیت بالاتری برای افزایش تولید برگ سبز چای با کیفیت در این استان وجود دارد که نمایندگان خانه ملت تلاش می کنند این امر تحقق یابد و هدف ما اجرای طرح های حمایتی برای چایکاران از جمله فراهم کردن شرایط در دریافت تسهیلات بلاعوض ،تسهیلات با بهره کم و خرید تضمینی چای است.

در ادامه دکتر برومندی نیز با تشریح اقدامات و حمایت های صورت گرفته در این بخش توسط دولت از ریاست سازمان چای کشور و همه دست اندرکاران این صنعت بخاطر روند مطلوب و رو به رشد ایجاد شده در این صنعت تشکر و قدردانی کرد.

 مهندس جهانساز رئیس سازمان چای کشورنیز گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه های سازمان چای کشور ارائه نمودند و در پایان چند تن از چایکاران و مدیران کارخانجات چایسازی نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *