برگزاری مجمع عمومي فوق العاده و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده

alifakouri اخبار

مجمع عمومي فوق العاده و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شركت صندوق حمايت از توسعه صنعت چای کشور در روز چهارشنبه مورخ 96/09/29 در محل نمازخانه سازمان چای کشور برگزار شد. 

در این جلسه که برخی از سهامداران چایکار و کارخانه دار، روسای ادارات چای شهرستانها، کارشناسان و مسئولین سازمان چای و اعضاء هیئت مدیره صندوق حضور داشتند در ابتدا جناب آقای دکتر روزبهان ریاست سازمان چای و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه چای کشور ضمن خیر مقدم به حضار محترم ، مدعوین، شرکت کنندگان و سهامداران ارجمند حاضر در مجمع گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت های صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور بصورت مختصر و فهرست وار به سمع صاحبان محترم سهامدار رساندند.
در این جلسه مهندس طاهرزاده مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور نیز دستورات جلسه مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده را قرائت فرمودند. در جلسه مجمع عمومی فوق العاده ، با موافقت اکثریت آغاز سال مالی شرکت به اول دی ماه هر سال الی پایان آذر سال بعد موکول و با افزایش سرمایه صندوق چای نیز موافقت گردید. 
در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نیز جناب آقای مهندس بهمن رضادوست برای مدت سه ماه به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی آگاه نگر نیز به عنوان مؤسسه حسابرس جهت حسابرسی انتخاب شدند.

  

    

   

     

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *