بازدید دکتر روزبهان ریاست محترم سازمان چای و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور

alifakouri اخبار

” بازدید دکتر روزبهان ریاست محترم سازمان چای و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور به همراه دکتر عباسی نماینده مردم شریف شهرستانهای  رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از کارخانه عدالت بنکسر- 22 دی ماه 1396 

 

 

رییس سازمان چای کشور ، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در روز جمعه مورخ 22/10/96  از کارخانه چایسازی عدالت بنکسر بازدید کردند.                                                                                                                         

دکتر محمدولی روزبهان ، رییس سازمان چای و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور در شرکت تعاونی چای عدالت بنکسر رحیم آباد شهرستان رودسر ضمن قدردانی از فعالیت مجموعه پرتلاش مدیرعامل و هیئت مدیره این شرکت ، اظهارداشت: وقتی شرکتی در عرصه تولید چای موفق به کسب مقام نمونه کشوری می شود باید کمک کنیم این الگو برای تمام کارخانجات و فعالین عرصه چای به شمار رود.

وی از تقویت زنجیره هایی همچون شرکت تعاونی چای عدالت بنکسر در سطح کشور خبر داد و گفت: براساس سیاست های وزارت جهاد کشاورزی به دنبال این هستیم که حتی بازار محصولات کشاورزی همچون چای با همکاری و همیاری مدیریت شود. کشاورزی که در تولید ، فراوری و فروش نقش داشته باشد مطمئناً تولید مرغوب و با کیفیتی را دنبال خواهد کرد.

رئیس سازمان چای کشور به گزارشی که مدیرعامل شرکت چای عدالت بنکسر ارائه کرد، اشاره داشت و اذعان نمود: وقتی تمام چای درجه ۱ کارخانه به فروش رسیده است به معنای اینست که مردم به دنبال کیفیت بالا می باشند که باید برای تولید آن فعالیت بیشتری کرد.

روزبهان با بیان اینکه ارتباط منطقی و یکپارچه بین مجموعه تولید تا عرضه وجود ندارد ، گفت:همواره کمترین بهره از آن کشاورز می شود و سود اصلی در بازار و عرضه کنندگان است و هرچقدر کیفیت بالاتر باشد سود بالایی نصیب بازار و عرضه کنندگان صورت می گیرد.

وی با توصیه عضویت شرکت تعاونی چای عدالت در صندوق توسعه صنعت چای کشور ، خاطرنشان کرد: در صورت عضویت این شرکت می تواند از تسهیلات کم بهره استفاده کند و با بهره مندی از آن با خریداری باغات چای رها شده بتواند در عرصه تولید نیز به موفقیت هایی دست پیدا کند.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به گلایه مدیر عامل شرکت مبنی بر رقابت ناسالم ، اظهار داشت: در فصل برداشت چین اول برخی کارخانجات در جهت ارتقاء مرغوبیت محصول اقدام به پرداخت هزینه ای بالاتر از هزینه اعلام شده می کنند که این در عمل تشویقی برای کشاورزان است تا محصول خوب و با کیفیت و با دقتی را استحصال کنند و پیشنهاد می کنیم از این طریق در ارتقاء محصول و تولید بیشتر چای با کیفیت اقدام نمائید. دکتر روزبهان همچنین به فرصت چندماهه سازمان استاندارد به جهت استاندار بسته بندی چای اشاره و تصریح کرد: وقتی چای مرغوب تولید می کنید ، سعی بر بسته بندی خوب داشته باشید و با داشتن علامت استاندارد رقبت مشتری خود را بالا برده و موجب خیال جمعی آنها شوید.

             

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *